20 sanningar om mej själv

- ja älskar choklad
- jag saknar sommaren somfan!
- den läskigast filmen ja har sett är the grudge , de var typ 3 år sen ja såg den, o drömmer om den ännu ;o
- är jävligt lättskrämd
- jag har kvarsittning imorgon igen -.-
- alla mina killkompisar är "gangstrar"
- om jag väl blir riktigt kär, så har ja jättesvårt att komma över killar
- ja älskar solsidan
- ja är typ underviktig enligt läkarna
- jag har har en hund
- jag bor inte hos min pappa , utan bah hos mamma
- 3 november fyller jag 16 år
- jag saknar dom gamla tiderna somfan ,
- jag har dom bästa vännerna i hela världen
- jag skickar över 5000 sms varje månad
- ja tittar på mtv  varje morgon
- jag har 1 "riktigt" syskon och 6 "lådsats syskon" , Johannes, martin , theresia , lina , viktor , emil och petra
- jag vill inte börja gymnasiet , kommer sakna alla sjukt mkt.
- jag och camilla har känt varandra i 13 snart 14 år
- ska åka utomlants 2 gånger i sommar , ska bli neger (y)
kommer inte på något mera o säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0