är så jävlasur

asså fyfan.. ja är så jävla sur så jag vet fan inte vad jag gör.
jag bor ju inte hos min pappa, som dom mesta vet. , massa jävla anledningar, a , o han tar inte hand om mej o skit .
och så nu ska han anmäla mej till soc o massa skit ,. bah för jag är med massa kompisar som tydligen inte är bra för mej ,  o massa skit..
o så säger han ju att han bara är rädd om mej?
o så ska han se till så att jag kommer ifrån stan o flyttar till nått jävla fosterhem ?
asså vafan, tror jhan att de blir bättre om jag flyttar till något bättre fosterhem ?
& så ska han ju anmäla mamma , hon tar ju iaf hand om mej, nått som han aldrig har gjort. asså blir så jävla sur.
jag tänker fan inte flytta , då rymmer jag fan, o kommer aldrig tbx, o de lovar jag.
var bara tvungen att skriva av mej lite, tack för alla som läste o bryr sej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0