Dag 01

har ju många vänner, men orkar inte skriva om alla, så skriver bah om 4 st ♥
josefin wintermo :
hon har jag känt i 4 år nu tror jag, hon är en sån person somm alltid finns där i alla lägen , en äkta vän , är så glad att jag har dej gumman ..
vi har sjukt roliga minnen asså , vet inte vad jag ska skriva mera, men tack för att du alltid finns ! :)
en bild på jossan i 7an tror jag <3

camilla elovsson :
dej haar jag känt i 13 snart 14 år , o vi har nog minst 1000 minnen , nästan alla bra, men visa dåliga också kanske.. Haha, vet inte hur många gånger vi har bråkat , men vi löser alltid ut dom , o blir väner igen som om ingenting hade hänt :)
& du är som en syster för mej,  o vi tönker typ likadant hela tiden, haha sjukt läskigt är de ..
HAHA kommer du ihåg när vi tog in hela farmors rum i garn , o när vi hällde vatten över hela tidd golv o drog ner rapperiet o åkte kana ? haha shit vilka minnen vi har, ♥

emma falk :
hon har jag känt sen 7:an .. asså snart 3 år , o vi har typ lika kul varje gång, haha våran sjuka humor asså xd
vi har också skit många minnen :) o vi har ALDRIG bråkat, haha ganska sjukt ändå :)
ehaha en gammal bild på emma o sannab  när vi var i hunnebo ;)

matilda hedman :
dej har jag känt i 4 år tror jag.
tyvärr bor hon i dalarna, hon är min mobrors tjej brorsas barn :)
de va så vi träffades , haha fyfan vad kul vi hade asså, o våran sjuka humor asså ,HAHA ♥
bara att vi träffas typ 2 gånger på år, o de suger :(
saknar dej , <3 :en söt bild på matilda , 2 år gammal tror jag :)

Kommentarer
Postat av: camilla

aww älskar dej!!<3

2011-02-07 @ 15:30:32
URL: http://camillaelovsson.blogg.se/
Postat av: JossanDenBästaWintermo

Naaw du e fan äkta de e en sak som e säker. Din lilla störda underbara sak :)

2011-02-07 @ 21:12:23
Postat av: Matilda

2011-02-12 @ 10:29:24
Postat av: Matilda

aww, jag saknar dej hur mycket somhelst!

jag älskar dej!

2011-02-12 @ 10:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0