onsdag

hej
igår bloggade ja inte, för ja sov hos jossan ,.
fan vad kul vi hade, skrattade typ hela tiden , o vi gjorde tacos o bakade kladdkaka, shit, vi åt typ halva var,
fyfan vad mätta vi blev. var as nära o spy, men de var verkligen sjukt gott med kladdkaka.
men vi åt för mkt, ja ska aldrig mera äta de. fyfan.
idag så måde jag skitdåligt , så jag åkte v hem ist fär att gå till skolan. o de var jävligt bra, när jag kom hem , typ vid 20 i 9 , så gick ja o la mej , och så sov jag till halv 4 för då väkte mamma mej , o hon hade köpt glass o halstabletter , o massa.. sen gick ja o la mej igen o sov till 7 .
och jag fick typ 39 graders feber. usch , fyfan vad ont de gjorde i huvudet :(
har inte haft så hög feber på hur länge som hälst .
men nu ska ja sluta skrivva, hoppas att ni har de bra iaf, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0