tisdag

hej , idag har de faktiskt vart rätt okej i skolan ändå, hade nationella prov på morgonen i en timme, till halv 10 , .. och sen så hade vi rast till 20 i 12 , så jag , jossan , julia och corre stack ner på stan o skulle köpa  pizza, o så kom de en gubbe från bohusläningen och interjuvade oss ..
haha shit va han tjata !! han fråga oss massa om vad vi gör på fritiden o skit , o sen ville han ta kort på oss, 1 o 1 .. men de var bah corre som vile vara med , haha
men han gav sej fan inte ! han tjata as länge påmej att vara med på bild,.
o sen på hemkunskapen så fick typ ja o jossan världens skrattanfall, för läraren stog där framme o  sa massa, och jag misstolkar typ allt, haha så börja jag skratta , o sen hörde ja  att jossan också skratta, o då börja jag ännu mera, o sen gick de verkligen inte att sluta, höll på i minst 5 min ,
haha sshit, de gick inte sluta,
o så hade jag kvarsittning o göraigenprov typ ,men de tog bara 5 min o sen gick jag
men jag gick inte på kvarsittningen.. orkade verkligen inte.
nu är jag med camilla , o vi ska sova hos farmor,
ha de gött , puss på alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0