dag 06

mina vänner :
jadu, vad ska man säga ?
jag har dom absolut bästaste vännerna som finns asså ..
dom är liksom alltid där när man behöver dom, o hjälper alltid till !
utan dom så skulle jag inte levt nu, helt serisöt asså. för jag har inte haft en bra uppväxt direkt, o de har hänt massa skit, men dom har fått mej fortsätta kämpa !
älskar er så sjukt mkt asså, tack så jävla mkt att ni alltid  finns o ställer  upp !och ni vet att jag gör samma tilbaka ♥
har massa mera, men har inga bilder på denna datan typ ! :S
<3

Kommentarer
Postat av: JossanDenBästaWintermo

Naaaw :) (L) . Förresten jag kände knappt igen bilden på Julia haha . Fortsätt kämpa de vet jag att du klarar. För Sanna klarar ju allt nt sant? (L)

2011-02-12 @ 21:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0